It’s… alive. It’s Alive!

Beep… beep… beep… beep…

”Hey doc I think this one is alive”

 Okej skärpning och rättning i ledet, om sanningen ska fram hade jag egentligen lagt bloggen i träda, men eftersom Terra nu sparkade igång mig ska jag försöka mig på en nystart. Nedan ser ni några ”Sneak previews” av vad jag hade tänkt skriva om framöver, tills dess får ni väl ta och lyssna lite på trevlig musik eller något.

DSC00496b

DSC00497b

4 svar to “It’s… alive. It’s Alive!”

  1. Jonas Says:

    Välkommen tillbaka! Jag har saknat dina inlägg. Det var ju trots allt de som delvis hjälpte mig att starta mitt cothardiesyprojekt förra sommaren.

  2. Frej Says:

    Håller med, kul att du fortsätter!
    Fint val av musik, den har hörts mycket senaste veckan i allsköns olika varianter.

  3. Hannah Says:

    Härligt att du är tillbaka, har saknat dina inlägg!

  4. djingis85 Says:

    Kul att det uppskattas, det värmer🙂

    Jonas: Jo det är ju det som är tanken med bloggen, att den ska inspirera och ge matnyttiga tips till nyfikna (på samma sätt som jag inspireras av er andra som huserar därute i det digitala hantverkslägret)

Kommentera

