Ny filmblogg

Nej, misströsta icke, Historisk dräkt och hantverk kommer finnas kvar som förr men eftersom jag känner alltmer för att skriva lite om film vid sidan av har jag startat en kompletterande blogg – Verklighetsflyktingen. Den kommer i huvudsak att behandla intressanta filmer och ev. litteratur och musik som jag av någon anledning känner att jag vill tipsa om eller bara återge med några rader.  Det blir bäst så eftersom jag vill hålla min reenactmentblogg så ren och ”on topic” som möjligt. Så ni är hjärtligt välkomna att följa med mig på mina små utflykter från verkligheten på:

 http://verklighetsflyktingen.wordpress.com/

Kommentera

