På beställning

Ja man kan ju få intrycket av att det inte händer så mycket på sömnads- och hantverksfronten om man kikar in på min blogg, men i själva verket jobbar jag intensivt bakom kulisserna med ett stort beställningsjobb inför sommarsäsongen som jag inom en inte alltför avlägsen framtid ska redovisa lite mer i detalj. På bilden visas en liten sneak peek på ett plagg sytt av ett mycket skönt och tunt ylletyg från medeltidsmode som jag varmt (eller kanske snarare svalt!) kan rekommendera till er som tänkt sy lätta och luftiga sommarplagg.

5 svar to “På beställning”

  1. Frej Says:

    Skôj, har precissjälv köpt lite tyg av Kerstin till en mi-parti jupon-ish, större jacka sådär du vet. Hade tänkt ha den helt i rosa men klantade mig och väntade för länge så nu fick jag kompormissa såhär istället🙂 fast tror nästan det blir bättre..
    Ingår det fler plagg i beställningen din?
    /Frej som är liiite för nyfiken för att hålla sig till tåls

  2. Mikael Says:

    Okej se där, hoppas du hinner klart med den till Varberg då så att du kan blända oss andra med en djärv färgkombo!🙂

    Japp det blir väl en diger uppsättning på totalt åtta enskilda plagg + lite annat som hör till, ska bli intressant hur mycket man hinner göra till sig själv inför säsongen…

  3. Frej Says:

    Å herredjävlar! för att uttrycka det milt.
    Ja till Varberg kommer det knappast bli färdigt, måste skaffa bra fodertyg också så det projektet blir nog säkerligen gånget långt in på hösten.
    Lycka till

  4. Ida Carnevale Says:

    Så fint! Jag älskar ditt sömarbete, mycket vackert och nätt! Man blir så glad!

Kommentera

